Log in
Log in

FAQ

Wanneer je mee wilt doen als deelnemer

Hoe weet ik of dit weggever & summit event iets is voor mij?

Zo weet je dat het event voordelen heeft voor jou:

 

Als je een coach bent of consultant of andere kennisondernemer die diensten aanbiedt en je wilt strategieën vinden die je leven en je business makkelijker maken, tools die je to-do lijst versimpelen, consistent meer klanten en inkomen hebben en meer balans in je leven krijgen... Dan is dit event voor jou bedoelt. 


Alles in dit event is gratis - kies en kijk gewoon wat je aanspreekt.

Wat is het addertje onder het gras?

Zo werken de cadeau's:

 

Nadat je je hebt ingeschreven, krijg je toegang tot alle resources. Alles wat je dan nog hoeft te doen is je inschrijven voor de weggevers en prijzen die je interessant vindt. Degene die je niet aanspreken sla je over.


Het is mogelijk dat een deelnemer je eventueel een vervolgaanbod doet, maar dit is altijd vrijblijvend. Je hoeft niets aan te schaffen wat je niet wilt.


Zo werken summits:

Nadat je je hebt ingeschreven, krijg je toegang tot de overzichtspagina waar het programma te zien is.

Vanaf dag 1 van de summit zullen er elke dag 2 interviews worden gestreamd die je kunt bekijken zolang ze live zijn. Elk interview is 24 uur lang beschikbaar.  Hou dus het programma in de gaten en bekijk die interviews die jij interessant vindt. Degene die je niet aanspreken sla je over.


Wil je ook na het event onbeperkte toegang tot alle interviews houden? Schaf dan een VIP ticket aan!


Het gehele event is vooral een mooie manier om jou veel waarde te leveren via alle gratis cadeaus en alle interviews.


Wij zijn er van overtuigd dat door het versterken van je netwerk en het verbinden met verschillende online ondernemers, wij samen onze impact kunnen versterken.

Hoe werkt dit event nu precies?

Het event loopt van 13-24 december.

 

Wanneer je je inschrijft krijg je meteen toegang tot de overzichtspagina met het programma en alle cadeaus en prijzen.


Daarnaast kan je ook per categorie bekijken welke weggevers en winacties er zijn. Op deze pagina's vind je meer details over de ondernemers in die categorie en hun weggevers.


Gedurende het event zullen we onze favoriete cadeaus en het dagelijkse programma ook nog extra aanstippen via dagelijkse e-mails. Zo hopen we dat je niets zult missen.


Voor elke weggever of prijs waar je geïnteresseerd in bent klik op je op de knop die er bij staat. Een nieuwe pagina zal dan openen op de website van de ondernemer met meer details over de weggever/prijs en een inschrijfformulier. 


De prijswinnaars worden enkele dagen na het event bekend gemaakt via de deelnemende ondernemer zelf.


Voor elk interview dat je wilt zien klik je gewoon op de link op de overzichtspagina of in de e-mail en je kunt kijken. Super simpel.

Mag ik dit event delen met anderen?

Ja natuurlijk! Graag zelfs!

 

We zouden het super vinden als je dit event deelt met al je collega ondernemers/coaches, waarvan je denkt dat zij ook veel gratis resources zouden willen, hun kennis willen upgraden, meer succes willen in hun business en kans willen maken op mooie prijzen. 


Dus deel het met jouw netwerk en via e-mail en de sociale media kanalen.


Vermeld dan #impactversterkers en gebruik de volgende URL:

https://impactversterkers.nl/12-dagen-kerst-event/weggever-event


Als je het deelt en ons tagged, maak je tevens kans om een VIP ticket te winnen. (heb je het aangeschaft dan krijg je je geld terug als je wint)

Top dat je dit deelt met anderen. We zijn je dankbaar.

Ding ik automatisch mee met de prijzen? Kan ik meerdere keren meedoen?

Nee en 1 keer

 

Om ervoor te zorgen dat je niet overweldigd wordt met zaken die je niet nodig hebt of wilt, word je niet automatisch ingeschreven voor de prijzen. Klik op de knop voor de winacties waaraan je mee wilt doen en schrijf je in via het nieuwe venster dat opent.


Het heeft geen zin om je vaker in te schrijven. Dit zal je kans op winnen niet verhogen.

Hoe weet ik of ik een prijs heb gewonnen?

Begin met je in te schrijven :-)

 

Winnaars zullen gekozen worden en bericht krijgen een aantal dagen nadat het event is afgelopen (dus na kerst).


De deelnemende ondernemer die de winactie houdt zal persoonlijk contact met je opnemen via de gegevens die je hebt achter gelaten.


Het heeft geen zin om meerdere keren mee te doen met een winactie, dit verhoogt je winkansen niet.

Wanneer je mee wilt doen als partner

Waarom moet ik betalen als deelnemer van een event?

Onze gratis events hebben in het verleden helaas aangetoond dat gratis soms betekent dat deelnemende partners er geen effort in steken en alleen mee profiteren van de netwerken van andere deelnemers. 


De investering is mede om te zorgen dat je serieus bent om elkaar te versterken en al onze impact te verhogen.


Wij gebruiken de investering ook om het event via sociale media te promoten d.m.v. betaalde promotie.

Daarnaast runnen wij ook een business en wij kunnen helaas niet leven van lucht. :-) 


De promotie die je krijgt vanuit de andere partners, maar zeker ook vanuit ons als organisatie is te vergelijken met adverteren. De impact is uit onze ervaring zelfs groter te noemen. 

Hoeveel werk is het weggever gedeelte van het event voor mij?

Dat hangt van een aantal factoren af. Heb je al een weggever op je website staan, wellicht een upsell aanbod, een e-mail tool eraan gekoppeld en verschillende e-mails, zodat mensen door je funnel heen kunnen lopen, dan is het weinig werk. 


Het enige wat je dan moet doen is de gevraagde informatie naar ons, de organisatoren, toe sturen. (info als foto, stukje over jezelf en informatie over de weggever) Daarnaast moet je tijdens het event wel de promotie mails en eventueel sociale media posts plaatsen. (Dit kan je echter in 1 keer vooruit plannen dus hoeft niet veel werk te zijn. Daarnaast leveren wij je al het materiaal.)


Heb je dit echter nog niet dan moet je zelf zorg dragen voor een weggever, een manier dat mensen het op jouw website kunnen aanvragen en een manier dat je het aan mensen kunt sturen of dat ze deel kunnen nemen aan datgeen dat je weggeeft.


Vrees niet. Tegen vergoeding kunnen wij je hier snel en goed mee helpen. 


Laat het ons even weten en we gaan aan de slag met je.

Hoeveel werk is het masterclass gedeelte van het event voor mij?

Iets meer werk als bij alleen een weggever. Je moet namelijk zelf een video maken van ongeveer 15 minuten waarin je je expertise over een onderwerp deelt. 


Daarnaast moet je tijdens het event wel de promotie mails en eventueel sociale media posts plaatsen. (Dit kan je echter in 1 keer vooruit plannen dus hoeft niet veel werk te zijn. Daarnaast leveren wij je al het materiaal.)

Hoeveel werk is het interview gedeelte van het event voor mij?

Nog steeds niet veel werk. Naast dat wat je voor je weggever en eventueel masterclass doet is het vooral wat van je tijd voor het interview. 


We plannen een meeting van een half uur in voor ongeveer 20-30 minuten interview. 


Daarnaast vind je het wellicht fijn om zelf een aantal vragen op te stellen die we jou kunnen vragen tijdens het interview. Zo heb jij de volledige controle over hoe het interview gaat verlopen en kan je er zelf het meeste uit halen.


Daarnaast moet je tijdens het event wel de promotie mails en eventueel sociale media posts plaatsen. (Dit kan je echter in 1 keer vooruit plannen dus hoeft niet veel werk te zijn. Daarnaast leveren wij je al het materiaal.)

Hoe werkt het voor de mensen die zich inschrijven voor het event en de weggevers willen?

Geïnteresseerde coaches/consultants en kennisondernemers schrijven zich in via de inschrijfpagina.


Daarna krijgen zij een overzichtspagina te zien met alle ondernemers die mee doen en hun weggevers.


Zij kunnen alle weggevers die ze interessant vinden vervolgens aanvragen via de knop die er bij iedereen staat.


Deze knop lijdt ze naar jouw weggever, op jouw eigen website. waar zij dan hun naam en e-mailadres achter kunnen laten en jij zorg kan dragen dat ze hun weggever ontvangen.


Jij krijgt dan dus leads (e-mail adressen) van iedereen die jouw weggever aanvraagt.


Je mag er ook een funnel achter zetten met een eventuele upsell, dat is helemaal aan jou.

Hoe werkt het voor de mensen die zich inschrijven voor het event en de interviews/masterclasses willen zien?

Geïnteresseerde coaches/consultants en kennisondernemers schrijven zich in via de inschrijfpagina.


Daarna krijgen zij op de overzichtspagina de interviews/masterclasses die deze dag live zijn te zien en kunnen ze de video's bekijken.


De interviews/masterclasses die nog komen zullen er als aankondiging ook staan, zodat zij meteen het hele programma kunnen inzien.


Onder de video van het interview/de masterclass zal dan nog specifiek de download knop van de weggever van jou staan, zodat mensen deze meteen kunnen aanvragen.


Deze knop lijdt ze naar jouw weggever, op jouw eigen website. waar zij dan hun naam en e-mailadres achter kunnen laten en jij zorg kan dragen dat ze hun weggever ontvangen.


Jij krijgt dan dus leads (e-mail adressen) van iedereen die jouw interview bekijkt en jouw weggever aanvraagt.


Je mag er ook een funnel achter zetten met een eventuele upsell, dat is helemaal aan jou.

Als ik niet meer me wil doen, kan ik mijn deelname dan annuleren?

Je hebt altijd het recht om niet meer mee te doen met een aankomend event.


Echter aangezien wij als Impact Versterkers er, voordat het event begint, al heel veel tijd, energie en geld in steken. is het niet mogelijk om restitutie te geven van de investering vanuit jou.


Voor het event begint is er vanuit ons en mede ondernemers al promotie gedaan en ben jij al meegenomen in de promotie materialen. Wanneer je eruit stapt kan dit ook weer extra werkzaamheden met zich meebrengen.


Navigatie

Doe mee

Hulp nodig?

Deel deze pagina

© 2022 IMPACT Versterkers All Rights Reserved

Je winkelmandje is leeg Ga verder
Winkelmandje
Subtotaal:
Korting 
Korting 
Bekijk gegevens
- +
Uitverkocht